Практика писемного мовлення як важлива складова навчання іноземної мови.
Анотація
Студенти та їхні потенційні роботодавці усвідомлюють цінність навичок правильного писемного мовлення в роботі. Згідно з Д. Хеннесі та Р. Еванс, «роботодавці 21-го століття продовжують вимагати працівників, які можуть чітко організовувати інформацію та продемонструвати проникливість у читанні, письмі, мовленні та слуханні» (Hennessy, Evans, 2005, p. 262). Дев'яносто відсотків професіоналів називають необхідність ефективно писати навичкою великого значення у своїй щоденній роботі. Існує підвищений попит на щонайменше базові рівні письмових навичок для всіх працівників. Окрім базових навичок, вони повинні відповідати вимогам, що пред'являються до їхніх професійних писемних обов'язків.Посилання
Common Core State Standards Initiative. English language arts standards. 2016. http://www.corestandards.org/ELA-Literacy/
Hennessy D., & Evans R. Reforming writing among students in community colleges. Community College Journal of Research and Practice, 2005, 29, p. 261-275.
Rosenfeld M., Courtney R., & Fowles M. Identifying the writing tasks important for academic success at the undergraduate and graduate levels. (GRE Board Research Report No. 00-04 R). Princeton, NJ: Educational Testing Service, 2004. https://www.ets.org/Media/Research/pdf/RR-04-42.pdf
Scheiber H. J. Toward a text-based pedagogy in the freshman composition course with two process-oriented writing tasks. Freshman English News, 1987, 15, p. 15-18.
Spack R. Initiating ESL students into the academic discourse community: How far should we go? TESOL Quarterly, 1988, 22(1), p. 29-51.