Автономне навчання у вивченні іноземних мов
Анотація
Концепція автономного навчання, яка активно розроблялася та навколо якої велися дискусії вченими-теоретиками, філософами освіти та методистами наприкінці минулого століття, виявляється надзвичайно актуальною та затребуваною у сучасних умовах. Виклики, перед якими сьогодні опинилася світова спільнота та освітнє середовище зокрема, зумовили досить «раптовий» та часто ще недостатньо підготовлений перехід на дистанційне навчання у закладах освіти різних рівнів. У нових реаліях автономне навчання, що базується на певних теоретико-методологічних засадах, відповідно до віку учнів та галузі знань, набуває нових форм і значень.
Посилання
Little, D. (1997). Autonomy and self-access in second language learning: some fundamental issues in theory and practice. In M. MüllerVerweyen (Ed.), Neues Lernen Selbstgesteuert Autonom (pp. 33–44). München: Goethe-Institut.
Little, D. (1999). Autonomy in second language learning: some theoretical perspectives and their practical implicatons. In Ch. Edelhoff / R. Weskamp (Eds.), Autonomes Fremdsprachenlernen (pp. 22–36). Ismaning: Hueber.
Wolff, D. (1997). Instruktivismus vs. Konstruktivismus. Zwanzig Thesen zur Lernbarkeit und Lehrbarkeit von Sprachen. In M. MüllerVerweyen (Ed.), Neues Lernen Selbstgesteuert Autonom (pp. 45–52). München: Goethe-Institut.
Wolff, D. (1999). Zu den Beziehungen zwischen Theorie und Praxis in der Entwicklung von Lernerautonomie. In Ch. Edelhoff / R. Weskamp (Eds.), Autonomes Fremdsprachenlernen (pp. 37–48). Ismaning: Hueber.