Експліцитний та імпліцитний підхід у формуванні граматичної компетенції (на прикладі підручника з граматики «Grammaire en dialogues» de claire miquel, niveau intermediaire)
Анотація
Формування граматичної компетенції відіграє чільну роль у навчанні іноземній мові. Граматику визначають як розділ мовознавства, що вивчає зміни і поєднання слів, які утворюють речення або висловлювання, наділені змістом.
Вміння змінювати і поєднувати слова – одна з найважливіших умов оволодіння мовою і використання її як засобу спілкування. Це вміння є ефективним лише тоді, коли воно реалізовується автоматично, інакше кажучи є набором необхідних граматичних навичок. Граматичною навичкою є здатність автоматизовано вибирати з довгострокової пам’яті граматичні засоби, необхідні для спілкування. (Миньяр-Белоручев, 1990, с. 121). Під вмінням розуміють здатність користуватись граматичними навичками у процесі комунікації.
Посилання
Гак, В. Г. (2000) Теоретическая грамматика французского языка. М. : Добросвет.
Ефимов, Л. П. (2007) Об алогизмах и противоречиях английской грамматики. Иностранные языки в школе. № 2. С. 24–30.
Миньяр-Белоручев, Р. К. (1990) Методика обучения французскому языку. М. : Просвещение.
Пассов, Е. И. (1977) Основы методики обучения иностранным языкам. М. : Русский язык.
Филипова, Т. И. (2002) Принцип систематизации при обучении грамматики. М.
Claire, Miquel (2007) Grammaire en dialogues ; niveau intermédiaire ,CLE International.