Лінгвометодичні аспекти навчання майбутніх фіологів похідних дієслів давньогрецької мови.
Анотація
У процесі розробки методичних рекомендацій щодо навчання майбутніх філологів-класиків похідних дієслів давньогрецької мови необхідно зауважити, що похідне дієслово в лінгвометодичному контексті варто розглядати як об’єкт лінгвістики, когнітивістики та лінгвокультурології.Посилання
Дворецкий И. X Древнегреческо-русский словарь. В 2 т / И. Х. Дворецкий - М. : Государственное издательство иностранных и национальных словарей, 1958. - 1904 с.
Кубрякова Е. С. Что такое словообразование? / Е. С. Кубрякова. - М. : Изд-во Наука, 1965. - 77 с.
Попова Н. В. Лексико-семантическая репрезентация концепта «красота» в немецком и русском языках : монография / Н. В. Попова. - Мичуринск : Изд-во Мичуринского государственного аграрного университета, 2009. - 166 с.
Шовковий В. М. Методична система навчання давньогрецької мови майбутніх філологів на засадах герменевтичного підходу : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Шовковий В’ячеслав Миколайович. - К., 2010. - 604 с.