Лінгвометодичні аспекти навчання майбутніх фіологів похідних дієслів давньогрецької мови.

Authors

  • Inna Chepiakova Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків

Abstract

У процесі розробки методичних рекомендацій щодо навчання майбутніх філологів-класиків похідних дієслів давньогрецької мови необхідно зауважити, що похідне дієслово в лінгвометодичному контексті варто розглядати як об’єкт лінгвістики, когнітивістики та лінгвокультурології.

Author Biography

Inna Chepiakova, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри історії зарубіжної літератури і класичної філології

References

Дворецкий И. X Древнегреческо-русский словарь. В 2 т / И. Х. Дворецкий - М. : Государственное издательство иностранных и национальных словарей, 1958. - 1904 с.

Кубрякова Е. С. Что такое словообразование? / Е. С. Кубрякова. - М. : Изд-во Наука, 1965. - 77 с.

Попова Н. В. Лексико-семантическая репрезентация концепта «красота» в немецком и русском языках : монография / Н. В. Попова. - Мичуринск : Изд-во Мичуринского государственного аграрного университета, 2009. - 166 с.

Шовковий В. М. Методична система навчання давньогрецької мови майбутніх філологів на засадах герменевтичного підходу : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Шовковий В’ячеслав Миколайович. - К., 2010. - 604 с.

Issue

Section

Статті