Мовні засоби вираження тактики «моделювання особистості адресата» в рекламному дискурсі.

Автор(и)

  • Anna Izmalkova Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Метою роботи є виділення та аналіз мовних засобів вираження тактики «моделювання особистості адресата» при реалізації комунікативної стратегії маніпуляції в рекламі автомобілів німецькою та англійською мовами.

Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як рід комунікаційної діяльності.

Предметом дослідження є мовні засоби вираження тактики «моделювання особистості адресата» при реалізації комунікативної стратегії маніпуляції в рекламі автомобілів на лексичному, синтаксичному та стилістичному рівнях.

Біографія автора

Anna Izmalkova, Донецький національний університет імені Василя Стуса

асистент кафедри германської філології факультету іноземних мов

Посилання

Доценко Е. Л. Психология манипуляции: феномены, механизмы и защита. — М.: ЧеРо, Издательство МГУ, 1997. — 344 с.

Лазарева Э.А. Рекламный дискурс: стратегии и тактики / Є.А. Лазарева // Лингвистика. — Екатеринбург: Изд-во Урал. гос. пед. унта, 2003. — Том 9. — С. 82 —121.

Степанова E.B. Мотивированность коммуникативных стратегий манипулирования в рекламе / Е.В. Степанова // Вестник Волгоградского гос. ун-та. — Волгоград: Изд-во ВолГУ, 2009. — № 1 (9). — С. 156—159.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті