Мовні засоби вираження тактики «моделювання особистості адресата» в рекламному дискурсі.
Abstract
Метою роботи є виділення та аналіз мовних засобів вираження тактики «моделювання особистості адресата» при реалізації комунікативної стратегії маніпуляції в рекламі автомобілів німецькою та англійською мовами.
Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як рід комунікаційної діяльності.
Предметом дослідження є мовні засоби вираження тактики «моделювання особистості адресата» при реалізації комунікативної стратегії маніпуляції в рекламі автомобілів на лексичному, синтаксичному та стилістичному рівнях.
References
Доценко Е. Л. Психология манипуляции: феномены, механизмы и защита. — М.: ЧеРо, Издательство МГУ, 1997. — 344 с.
Лазарева Э.А. Рекламный дискурс: стратегии и тактики / Є.А. Лазарева // Лингвистика. — Екатеринбург: Изд-во Урал. гос. пед. унта, 2003. — Том 9. — С. 82 —121.
Степанова E.B. Мотивированность коммуникативных стратегий манипулирования в рекламе / Е.В. Степанова // Вестник Волгоградского гос. ун-та. — Волгоград: Изд-во ВолГУ, 2009. — № 1 (9). — С. 156—159.