Врахування особливостей написання ділових листів в українській та французькій мовах.
Abstract
Ряд екстралінгвістичних факторів, зокрема розвиток економічних, політичних і торгівельних відносин, сприяє розвитку інтересу до мови ділового спілкування та розширенню сфери її використання, адже вона обслуговує офіційні й надзвичайно важливі області людських відносин: між державною владою і населенням, між країнами, підприємствами, організаціями, установами, між особистістю та суспільством. Дійсно, основою життєдіяльності кожної організації, фірми, підприємства є вид комунікації, який визначається як ділова комунікація: процес взаємодії ділових партнерів, спрямований на організацію та оптимізацію того чи іншого виду предметної діяльності. Завдяки діловій комунікації здійснюється збір, аналіз і систематизація інформації як всередині підприємства, так і за його межами, забезпечується необхідний рівень взаємодії зі співробітниками, діловими партнерами, фірмамиконкурентами, споживачами, постачальниками, фінансистами, клієнтами. Таким шляхом комунікації можна вважати листування.References
Волкотруб Г.Й. Стилістика ділової мови: [навч.посіб.] / Г.Й. Волкотруб. – К.: МАУП, 2002. – 208 с.
Каменєва Т.М. Лінгвістичні та екстралінгвістичні характеристики текстів електронних листів / Т.М. Каменєва // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наук. праць. – Вип. 31. – Київ, 2006. – С. 76-81.
Rezeau Joseph Profis d’apprentissage et représentations dans l’apprentissage des langues en environnement multimedia / J. Rezeau // Alsic. – vol. 2. – № 1. – juin 1999. – P. 27-49. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу до статті: http: // alsic.org.