Синтаксичні засоби реалізації прагматичного потенціалу слогану у сфері косметичної та парфумерної продукції.
Abstract
Мета роботи полягає у визначенні ролі синтаксичних засобів у створенні прагматичного потенціалу англомовних слоганів у сфері косметичної та парфумерної продукції.
Матеріалом дослідження слугують 300 англомовних рекламних слоганів зі сфери косметичної та парфумерної продукції, зібрані на індивідуальних веб-сайтах сучасних парфумерних та косметичних компаній.
References
Багдасарян В. Х. Проблема имплицитного: (Логикометодологический анализ) / В. Х. Багдасарян – Ереван : Изд-во АН Арм. ССР, 1983. – 138 с.
Виноградова О., Коваленко Є. Функціонування конструкцій експресивного синтаксису в рекламних текстах // Лінгвістичні студії: Зб. наук праць. – Донецьк: ДонНУ, 2006. – Вип. 14. – С. 126-130.
Лившиц Т. Н. Реклама в прагмалингвистическом аспекте / Т. Н. Лившиц. – Таганрог : Изд-во Таганрог. гос. пед. ин-та, 1999. – 212 с.