Тактика «аргументації» в рекламному дискурсі.

Authors

  • Anna Izmalkova Вінниця

Abstract

Метою пропонованої роботи є аналіз комунікативно-прагматичних особливостей тактики «аргументації» в рекламному дискурсі на прикладі реклами автомобілів німецькою мовою, а також аналіз особливостей використання лексичних і синтаксичних засобів її вираження.

References

Бернадская, Ю.С., Марочкина, С.С., Смотрова, Л.Ф. (2005) Основы рекламы: учебник. М.: Наука. 281 с.

Spieß E. (2008). Psychologische Aspekte der Werbung. In B. Dumiche (Hrsg.) Werbung und Werbesprache: eine Analyse im interdisziplinären Kontext. Wilhelmsfeld: Egert. S. 1-13

Leiss, W., Kline, S., Jhally, S. (1986). Social communications in advertising, Toronto: Methuen. 426 p.

Kirchler, E. (1998). Wirtschaftspsychologie. München: Psychologie Verlags Union. 450 S.

Wiswede, G. (2000). Einführung in die Wirtschaftspsychologie, München: Ernst Reinhardt. 379 S.

Issue

Section

Статті