Мотиваційна складова асоціативного методу мислення в процесі вивчення фразових дієслів англійської мови
Abstract
На сьогоднішній день важливе місце в навчанні студентства займає активізація та розвиток саме пізнавального інтересу, завдяки якому легко формується асоціативний метод мислення, базуючись на мотиваційній складовій. Розуміння й сприйняття тієї чи іншої інформації, поняття, явища, визначення досягається завдяки осмисленню асоціацій, тобто зв’язком між тим, що було побачене, проаналізоване і залишилось в пам’яті, завдяки яскравій асоціації.
References
Антюшко, Д., Прус, Е. (2018) Метод асоціативного мислення в освіті. Вісник Київського національного торгівельно-економічного університету, № 5.
Асоціативно-сугестивні технології. URL: https://uchika.in.ua/asociativno--sugestivni-tehnologiyi-na-urokahzarubijnoyi-lite.html (дата звернення 11.01.2021)
Великий тлумачний словник сучасної української мови (2001) Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. Київ : Ірпінь : Перун.
Д. Гартлі як творець першої системи асоціативної психології. URL: http://um.co.ua/8/8-11/8-112951.html (дата звернення 11.01.2021)
Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи. URL : http://nus.org.ua/articles/integrovane-navchannya-tematychnyj-idiyalnisnyjpidhody (дата звернення 11.01.2021)