Мотиваційна складова асоціативного методу мислення в процесі вивчення фразових дієслів англійської мови

Authors

  • Олеся Бойван Вінниця

Abstract

На сьогоднішній день важливе місце в навчанні студентства займає активізація та розвиток саме пізнавального інтересу, завдяки якому легко формується асоціативний метод мислення, базуючись на мотиваційній складовій. Розуміння й сприйняття тієї чи іншої інформації, поняття, явища, визначення досягається завдяки осмисленню асоціацій, тобто зв’язком між тим, що було побачене, проаналізоване і залишилось в пам’яті, завдяки яскравій асоціації.

References

Антюшко, Д., Прус, Е. (2018) Метод асоціативного мислення в освіті. Вісник Київського національного торгівельно-економічного університету, № 5.

Асоціативно-сугестивні технології. URL: https://uchika.in.ua/asociativno--sugestivni-tehnologiyi-na-urokahzarubijnoyi-lite.html (дата звернення 11.01.2021)

Великий тлумачний словник сучасної української мови (2001) Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. Київ : Ірпінь : Перун.

Д. Гартлі як творець першої системи асоціативної психології. URL: http://um.co.ua/8/8-11/8-112951.html (дата звернення 11.01.2021)

Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи. URL : http://nus.org.ua/articles/integrovane-navchannya-tematychnyj-idiyalnisnyjpidhody (дата звернення 11.01.2021)

Published

2021-01-28

Issue

Section

Статті