Перспективи розвитку дистанційного навчання іноземних мов у ЗВО України
Abstract
Сьогоднішні реалії пандемії зумовили стрімкий розвиток дистанційного навчання (ДН) та актуалізували необхідність створення якісного віртуального навчального середовища. ДН трактують як “організацію освітнього процесу (за дистанційною формою здобуття освіти або шляхом використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти) в умовах віддаленості один від одного його учасників та їх як правило опосередкованої взаємодії в освітньому середовищі, яке функціонує на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій” (Положення про дистанційне навчання, 2013).
References
Борзенко, О. П. (2014) Напрями організації дистанційного навчання студентської молоді Канади. Теорія та методика навчання та виховання, 35, 15–22, URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/znpkhnpu_ttmniv_2014_35_4.pdf.
Ногай, В. П. (2012) Інтеграція очної та дистанційної форм навчання мови у ВНЗ. Особистість в єдиному освітньому просторі :
зб. наук. ст. ІІІ Міжнародного Форуму, м. Запоріжжя, 26–29 квітня, URL: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp9/nogaj.pdf
Положення про дистанційне навчання (2013). URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13
Шуневич, Б. І. (2008) Розвиток дистанційного навчання у вищій школі країн Європи та Північної Америки. (Автореф. дис. докт. пед. наук). Інститут вищої освіти Академії педагогічних наук України, Київ, 38.