Професійно-комунікативна спрямованість інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні іноземної мови
Анотація
Незважаючи на багаторічне використання, потенційні можливості інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті не є вичерпаними. Більше того, ці можливості розвиваються швидше, ніж педагогічні основи та практика їх використання в освітньому процесі. В цілому, застосування ІКТ забезпечує автоматизований самоконтроль, що виконується без участі викладача, з констатацією помилок, недоліків, проблем і причин їх виникнення, визначенням і пропозицією оптимальних шляхів і способів коригування.
Посилання
Гуревич, Р. С., Кадемія, М. Ю., та ін. (2019) Підготовка майбутніх учителів в освітньо-інформаційному середовищі закладів вищої освіти засобами інформаційно-освітніх технологій. Вінниця: ТОВ Фірма «Планер».
Гуржій, А. М., Гуревич, Р. С., Коношевський, Л. Л., Коношевський, О. Л. (2017) Мультимедійні технології та засоби навчання. Вінниця: Нілан-ЛТД.
Кадемія, М. Ю., Уманець, В. О., Кізім, С. С. (2017) Інформаційно-комунікаційні технології навчання : навч.-метод. посіб. Ч. 1. Вінниця: ФОП Тарнашинський О. В.