Методичні засади навчання аудіюванню та шляхи контролю отриманих навичок в учнів старшої школи
Анотація
Формування іншомовної аудитивної компетенції та вдосконалення необхідних для ефективного сприйняття вмінь та навичок здійснюється за допомогою цілісної системи вправ та завдань. Вправи з аудіювання характеризуються сприйняттям усного мовлення на слух, яке супроводжується певними дидактичними завданнями. Відповідно до цілей навчання усі вправи з аудіювання розділяють на дві групи: підготовчі та мовленнєві.
Посилання
Мазниченко, М. В. (2013) Особливості навчання аудіювання. Вісник Національного університету оборони України. № 2. С. 89-94.
Сивак, К. М. (2013) Типологія вправ з аудіювання (з досвіду німецьких методистів). Вісник Національного університету оборони України. №1. С. 147-149.
Бігич, О Б. (2011). Методика формування іншомовної компетенції в аудіюванні у студентів мовних спеціальностей. Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції: курс лекцій (с. 210). Київ: Ленвіт.
Дячук, Н. М. (2019) Психолінгвістичні особливості формування аудитивних умінь старшокласників. Науковий Вісник Ужгородського Університету. № 2. С.52-56.