Підвищення мотивації студентів до вивчення німецької мови та формування готовності до неперервної освіти за допомогою сучасних інформаційно - комунікаційних технологій та мультимедійних засобів.
Abstract
Мета даного дослідження полягає в тому, щоб визначити особливості роботи студентів при вивченні німецької мови за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, формування потреб і мотивів навчання майбутніх фахівців. Досягнення поставленої мети передбачає впровадження послідовності використання мультимедійних засобів у навчальному процесі.
Об’єкт дослідження становить використання інформаційнокомунікаційних технологій у процесі викладання німецької мови та їх вплив на формування позитивної мотивації до вивчення німецької мови та готовності до навчання впродовж життя.
Предмет − мотивація студентів у процесі вивчення мови за допомогою мультимедійних засобів та готовність до неперервної освіти.
References
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови : тематичний збірник праць / Упоряд.: А. А. Волосюк; за заг. редакцією А. О. Лавренчука. – Рівне : РОІППО, 2013. – 29 с.
Готько О. Інформаційно-комунікаційні технології - як сучасний засіб навчання в освіті / О. Готько, О. Чайковська. // Молодь і ринок . – Хмельницький, 2014. − С. 130 - 134.
Гриценчук О. О. Теоретико-методологічні основи застосування ІКТ в процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін в країнах зарубіжжя та України: загальні підходи [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010. – № 5 (19). - Режим доступу : http//www.ime.edu-ua.net/em.html.
Мацюк О. Формування позитивної мотивації навчання засобами ІКТ під час професійної підготовки майбутніх перекладачів / Олена Мацюк. // Молодь і ринок . – Хмельницький, 2014. – С. 64 – 69.
Рождественська Д.Б. До проблеми застосування інформаційнокомунікаційних технологій при вивченні української мови та культури мови у загальноосвітній середній школі (на матеріалі 6-9 класів) / Д. Б. Рождественська, Н. В. Сороко // Інформаційні технології і засоби навчання: зб. наук. пр. / Ін-т засобів навчання АПН України.– К.: Атіка, 2005.– С. 162–170.