Лінгвометодичні аспекти навчання майбутніх фіологів похідних дієслів давньогрецької мови.

Авторы

  • Inna Chepiakova Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків

Аннотация

У процесі розробки методичних рекомендацій щодо навчання майбутніх філологів-класиків похідних дієслів давньогрецької мови необхідно зауважити, що похідне дієслово в лінгвометодичному контексті варто розглядати як об’єкт лінгвістики, когнітивістики та лінгвокультурології.

Биография автора

Inna Chepiakova, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри історії зарубіжної літератури і класичної філології

Библиографические ссылки

Дворецкий И. X Древнегреческо-русский словарь. В 2 т / И. Х. Дворецкий - М. : Государственное издательство иностранных и национальных словарей, 1958. - 1904 с.

Кубрякова Е. С. Что такое словообразование? / Е. С. Кубрякова. - М. : Изд-во Наука, 1965. - 77 с.

Попова Н. В. Лексико-семантическая репрезентация концепта «красота» в немецком и русском языках : монография / Н. В. Попова. - Мичуринск : Изд-во Мичуринского государственного аграрного университета, 2009. - 166 с.

Шовковий В. М. Методична система навчання давньогрецької мови майбутніх філологів на засадах герменевтичного підходу : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Шовковий В’ячеслав Миколайович. - К., 2010. - 604 с.

Выпуск

Раздел

Статті